filters
state:
Show
city:
Show
product:
Show
I purchased a few furnitures from Big Lots through 90 day pay-off promotion. The financial company they work with is Progressive Finance. I've been paying the bi-weekly payment on time. Never late never missed. I still have a few days until the 90 day period is up, so...
Read more
Anonymous
Candace

Yes I also have an issue right now Progressive told me I would pay a certain amount . Progressive has charge me interest an taxes on every payment I have made so far .

Anonymous
Berste

Well that convinced me not to use the lease option.

#583357
This company hides behind a no-credit financing label, but misleads people to signing a year-long contract where they will charge you FOUR-TIMES the cost of what you are buying. In my case I was buying a discontinued mattress from Mattress Firm for $400 that ended up...
Read more
Anonymous
Taylor

Lol. I have made my payments. You should learn to read.. Idiot. Bashing a company that is very open with the fact that you pay A LOT of interest if you wait past the 90 days. ...

Anonymous
Britteny

I just leased with Progressive leasing I purchased a high end table and a sectional for $1400. I was charged the $50 fee at start up and paid monthly payments as scheduled the...

1.6
#823282
I WAS TOLD IF I WENT WITH THIS COMPANY I WOULD HAVE SIX MONTHS NO INTEREST. NO NEED FOR A CREDIT CHECK. REALLY I WAS PART OF THE PROBLEM BECAUSE I SHOULD OF CHECKED OUT ALL OF THE VERY FINE PRINT. HOWEVER, BEING TOLD ONE THING AND THEN SIGNING YOUR INITIALS ON A SMALL...
Read more
ProgressiveLeasingLLC
ProgressiveLeasingLLC
Progressive Leasing Verified Representative

We apologize for any frustration you have experienced and want to thank you for bringing your concern to our attention. We want to assist you in any way possible. We have sear...

1.0
I didn't like
  • Total purchase price is doubled
  • Preying on customers
#1307458
As i see that i am not the only one who has this problem but i wasn't notified that when i would use this company that they would charge me over 500 $ more that the total cost of mine asking loan i think there is a lot of miss commutation and rude i wish i would have...
Read more
ProgressiveLeasingLLC
ProgressiveLeasingLLC
Progressive Leasing Verified Representative

We apologize for any frustration you have experienced and want to thank you for bringing your concern to our attention. We strive to provide an excellent customer experience a...

Anonymous
adela f

Hello, So if I don't pay, it won't affect my credit? Please advise; They just added 99$ to my buyout and if I past the pay out date my account is tripling.

I didn't like
  • Outrageous rates screwing people
  • False advertising as in fine print does not match
  • Predatory practice
#1314442

Resolved Featured

Progressive Leasing - 250 % interest
I purchased a phone at for 99.00. I was told that this option, Progressive Leasing, would allow me to pay for it by 12 equal payments of 9.95. That would be a total of about 118. I nice little 18 percent interest for 1 year which alone is high, but they added about 132...
Read more
ProgressiveLeasingLLC
ProgressiveLeasingLLC
Progressive Leasing Verified Representative

The number listed is a direct line to a Customer Relations Manager. By calling that line, you may discuss situations such as this. Our hope in this situation, as it is with ea...

1.6
#1154841
I've been a loyal customer for this company I paid off multiple leasing agreements so when I applied for a leasing agreement this time I was approved for small amount No one could explain why it was ridiculous My income is higher Then it was back then After seeing my...
Read more
ProgressiveLeasingLLC
ProgressiveLeasingLLC
Progressive Leasing Verified Representative

We thank you for bringing your concern to our attention. We strive to provide an excellent customer experience and we apologize that we were not able to meet your expectations...

1.0
#1300097
And please stop try to cheat people around in clean games!
Read more
ProgressiveLeasingLLC
ProgressiveLeasingLLC
Progressive Leasing Verified Representative

We apologize for any frustration you have experienced. We strive to provide an excellent customer experience and hope we can do the same for you. We encourage you to reach out...

#1305813
Paying off furniture 6 months prior to lease end and I am still being charged the ENTIRE amount of the lease. Customer service rep tried to explain their process to me using a bunch of finance terms to cover up for the fact that there is no benefit to paying the...
Read more
ProgressiveLeasingLLC
ProgressiveLeasingLLC
Progressive Leasing Verified Representative

We understand how frustrating that must be. We want to assist you in any way possible. We have searched our system, and unfortunately we couldn’t find a phone number to reach ...

1.0
I didn't like
  • Price gouging
#1272491
I purchased a bed from MattressFirm and used Progressive to lease it. The bed only cost $499 but when I look at my payment schedule on Progressive it show's me paying off over $1000. Um...What? Fix this or I'm not paying you anymore. I need a minimum of 100 words so...
Read more
Anonymous
Anonymous

yeah next time read your contract and the dont charge interest because if it was interest the price would be so much more then what the 12mnth lease, so they have their own co...

Anonymous
Anon

If you had a regular credit card, you could have charged the purchase and paid it off, either monthly at a lower interest rate or in full.

1.8
#1247798

Contact Progressive Leasing

Mailing Address:
256 West Data Drive 413110
Draper, Utah 84020
United States
Phone:
(877) 898-1970
More

Progressive Leasing Products and Services

I just want to get my payoff amount. I have your useless app on my phone which allows ZERO account information and the website just has empty Home and Profile links that return error messages once clicked. So now, I have to wait until you are open, when I'm already...
Read more
ProgressiveLeasingLLC
ProgressiveLeasingLLC
Progressive Leasing Verified Representative

We apologize for any frustration you have experienced and want to thank you for bringing your concern to our attention. We strive to provide an excellent customer experience a...

Anonymous
Wendell

The "key" is to buy only what you can afford - no finance companies should ever enter your life for anything less than a home mortgage. You state that you should pay in 90 day...

3.9
I liked
  • Products
  • Convinient
  • How easy it was to qualify
I didn't like
  • Customer service representatives
#1264020