Not resolved
1.0
Details
Additional Fees
Billing Practices
Customer service
Value for money
6 comments

I bought matters I did not have the money to pay the $406.00. The salesman explained that with Progressive Leasing that if I could not payoff in the 90 days there would be 20% added to my bill of the balance.

I thought ok I really just don't have the money right now. After making bi-weekly payment plus my first payment of $59.00 I have now paid Progressive Leasing in the amount of $695.54. Not really paying attention to my bank account. I just called them and to payoff my bill is in the amount of an additional $203.62 with a total of $899.16 over double of what the Matters from Matters World.

I told the person on the other end do not debit my account again. DO NOT USE THESE RIP OFF'S

Review about: Progressive Leasing Leasing.

Reason of review: they are rip offs.

Monetary Loss: $493.

Preferred solution: Let the company propose a solution.

Do You Have Something To Say ?

Write a review

Comments

Terms of Service
Post Comment
Cancel
Anonymous
#1329421

You are all idiots. Quit blaming Progressive for your own stupidity!!

Anonymous
Vancouver, Washington, United States #1274126

I am going through the same thing. Brought something for $150.00 and was told that it would be split into 12 monthly payments and now I find out they are charging me $400 more. I refuse to pay it and will be reporting this to the credit bureau and BBB.

ProgressiveLeasingLLC
to Anonymous #1275137
Progressive Leasing Verified Representative

We apologize for any frustration you've experienced and want to thank you for bringing your concern to our attention. We strive to be above board with our customers and our hope is that we can assist you with your concerns We encourage you to reach out to us at 877-593-2520.

Anonymous
Pittsburgh, Pennsylvania, United States #1270465

Did the same thing to me. Told me if I didn't pay my bed in 90 days ($687) I would be charges 25% of the remaining balance.

Never seen a contract, just signed the screen, trusting that what the man told me was the truth. After the 90 days I had $246 left plus the "25%" interest ($61 extra dollars), but instead of it being $246 (+25%) it was now $596 to early payoff.

$1,388 in total...no one ever told me about the 65% interest of the original price or the number $1,388...they added another $701 on a almost $700 Bed. ????

ProgressiveLeasingLLC
to Anonymous #1271708
Progressive Leasing Verified Representative

Please note that the number listed in each response to a concern, is a direct line to a Customer Relations Manager. By calling that line, you may discuss situations such as this.

Our hope in this situation, as it is with each concern that is brought to our attention, is that we can assist you with resolving your concerns.

Please give us a call at 877-593-2520 so we can be best equipped to assist.

ProgressiveLeasingLLC
#1269275
Progressive Leasing Verified Representative

We apologize for any frustration you've experienced and want to thank you for bringing your concern to our attention. We strive to be above board with our customers and our hope is that we can assist you with your concerns.

If you would like to discuss this with us, please give us a call at 877-593-2520. We appreciate your time.

You May Also Like