filters
state:
Show
city:
Show
product:
Show
Just got a ring through progressive an first off i was told my first payment wouldnt be tell next month well that was a lie my forst payment is due at the end of this month wtf an now im reading all of these negative post an reviews an im starting to wonder if i should...
Read more
ProgressiveLeasingLLC
ProgressiveLeasingLLC
Progressive Leasing Verified Representative

We understand how confusing that must be. We want to assist you in any way possible. We have searched our system, and unfortunately we couldn’t find a phone number to reach yo...

1.4
#1256723
Stay real clear of these leases. Youll end up paying double read your contracts!!...and its bad once you get to a point where youve paid so much towards your item then it doesnt make sense to give it up. Find something you like and save the payments yourself....
Read more
ProgressiveLeasingLLC
ProgressiveLeasingLLC
Progressive Leasing Verified Representative

We apologize for any frustration you have experienced and want to thank you for bringing your concern to our attention. We strive to provide an excellent customer experience a...

1.1
#1254969
I have told progressive leasing numerous times that I wanted to pay on saturdays, they say they switch it in the system, and then they don’t!! Have put me in the negative with my bank numerous times which then I end up paying the overdraft fee every time!!! Be careful...
Read more
ProgressiveLeasingLLC
ProgressiveLeasingLLC
Progressive Leasing Verified Representative

We understand how frustrating that must be. We want to assist you in any way possible. We have searched our system, and unfortunately we couldn’t find the means to contact you...

2.5
#1254088
I was disconnected without any response to my request.
Read more
ProgressiveLeasingLLC
ProgressiveLeasingLLC
Progressive Leasing Verified Representative

We apologize for any frustration you have experienced and want to thank you for bringing your concern to our attention. We strive to provide an excellent customer experience a...

4.2
#1249999
I currently have a lease with progressive leasing, and it is in excellent standing. I applied for another one, was approved, and then denied a few hours later. Not doing business with them again.
Read more
ProgressiveLeasingLLC
ProgressiveLeasingLLC
Progressive Leasing Verified Representative

We apologize for any frustration you have experienced and want to thank you for bringing your concern to our attention. We strive to provide an excellent customer experience a...

#1248402
I purchased a bed from MattressFirm and used Progressive to lease it. The bed only cost $499 but when I look at my payment schedule on Progressive it show's me paying off over $1000. Um...What? Fix this or I'm not paying you anymore. I need a minimum of 100 words so...
Read more
Anonymous
Anonymous

yeah next time read your contract and the dont charge interest because if it was interest the price would be so much more then what the 12mnth lease, so they have their own co...

Anonymous
Anon

If you had a regular credit card, you could have charged the purchase and paid it off, either monthly at a lower interest rate or in full.

1.8
#1247798
I got approved for overstock.com but it's going to be an address to shop at the store when I go on overstock.com to make a purchase it's not giving me the progressive option to pay off with my available credit and can I purchase from two stores with my remaining...
Read more
ProgressiveLeasingLLC
ProgressiveLeasingLLC
Progressive Leasing Verified Representative

We want to thank you for bringing your concern to our attention. We strive to provide an excellent customer experience and hope we can do the same for you. We encourage you to...

#1245858
Progressive leasing need customer service training classes. Progressive leasing is a good company but their representatives are horrible. One person tells you one thing and someone else tells you something different. Progressive employees are on the same page but in...
Read more
ProgressiveLeasingLLC
ProgressiveLeasingLLC
Progressive Leasing Verified Representative

We thank you for bringing your concern to our attention and apologize if something occurred that did not meet your expectations. Our records indicate that your concern was res...

wanda2018
IntriguedKestrel

Sad, Sad, Sad

2.6
I liked
  • Company is great
I didn't like
  • Customer service representatives
#1242414
I agree that it is definitely false advertisement to say that "everyone will be approved" but they decline your application even though you have meet all the requirements that are being asked of you. Don't feel bad because my application was also declined, even though...
Read more
ProgressiveLeasingLLC
ProgressiveLeasingLLC
Progressive Leasing Verified Representative

We apologize for any frustration you have experienced and want to thank you for bringing your concern to our attention. We strive to provide an excellent customer experience a...

#1241813
I purchased a bed set for 1000. I was not explained the 90 days to pay agreement and how exactly it worked. So now i have paid more than 2000 and when checked my payoff amount it is still 900. I will NEVER EVER use them again. They are a scam company.
Read more
ProgressiveLeasingLLC
ProgressiveLeasingLLC
Progressive Leasing Verified Representative

We understand how frustrating that must be. We want to assist you in any way possible. We have searched our system, and unfortunately we couldn’t find a phone number to reach ...

1.0
I didn't like
  • Over charging
  • Outrageous rates screwing people
  • Predatory practice
#1241623